O mare problemă în condiţii de criză sunt clienţii care nu plătesc. Deşi serviciul de care vă vorbesc există de mult timp, el este destul de puţin folosit. Este vorba de posibilitatea consultătii Centralei incidentelor de plăţi. Mergând la banca cu care lucraţi deobicei, contra unei taxe modice, puteţi să aflaţi ceea ce pentru bancheri e foarte important, cine e persoană de încrede şi cine nu. Adică dacă un posibil partener comercial a înregistrat incidente de plată la vreo bancă în România. Pentru că, nu-i aşa, dacă cineva a ţepuit pe un altul altă dată, cu atât mai mult trebuie să vă gândiţi de două ori când încheiaţi vreo afacere cu una astfel de personaj.
Photo by Claudio Schwarz on Unsplash Ordinul nr. 26/2025 privind modificarea şi completarea Regulamentului pentru acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 6/2025 ne demonstrează modul „după ureche” de aplicare al GDPR la nivelul autorităților publice. Onorabila Autoritate, care se poate mândri cu performanța de a reglementa piața cu unele dintre cele mai mari prețuri la energie din Uniunea Europeană, dovedește că nici la GDPR nu se prea pricepe. Prin Ordinul mai sus citat, Autoritatea publică un model de formular de consimțământ pentru prelucrarea datelor personale, care ar trebui semnat de asociații și/sau administratorii unor entități reglementate de acea autoritate. Dar, în mod evident, această prelucrare a datelor personale este una care se realizează în temeiul unei obligații legale, pentru că așa cer normele ANRE, să fie prelucrate ...
Comentarii