Treceți la conținutul principal

Acte necesare pentru declararea insolventei de catre debitor

Patrick Tomasso, unsplash

Daca intentionati sa va bagati firma in faliment trebuie sa tineti seama ca pe langa cererea catre instanta aveti nevoie de un dosar destul de gros de acte.



  • copie certificată de administrator a ultimelor situații financiare anuale,
  • copie certificată de administrator a ultimului cont de profit și pierdere,
  • copie certificată de administrator a ultimei balanțe,
  • lista completă a tuturor bunurilor debitorului, incluzând toate conturile şi băncile prin care debitorul îşi rulează fondurile,
  • lista numelor şi a adreselor creditorilor, arătându-se suma, cauza şi drepturile de preferinţă,
  • lista cuprinzând plăţile şi transferurile patrimoniale efectuate de debitor în cele 6 luni anterioare înregistrării cererii introductive,
  • declaraţie prin care ne exprimăm intenţia de intrare în procedură de reorganizare, conform unui plan, prin restructurarea activităţii în vederea stingerii datoriilor,
  • descrierea sumară a modalităţilor pe care le avem în vedere pentru reorganizarea activităţii,
  • declaraţie pe propria răspundere, din care rezultă că debitorul nu a mai fost în procedura insolvenței în ultimii 5 ani,
  • declarații pe proprie răspundere precum că debitorul și asocuiații/administratorii nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni intenţionate contra patrimoniului, de corupţie şi de serviciu, de fals, precum şi pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 22/1969, cu modificările ulterioare, Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 78/2000, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 656/2002, republicată, cu modificările ulterioare, Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 241/2005, cu modificările ulterioare, şi infracţiunile prevăzute de Legea nr. 85/2014 în ultimii 5 ani anterior deschiderii procedurii,
  • declaraţia prin care se arată că debitorul nu este membru al unui grup de societăţi,
  • certificat de înmatriculare și certificat de înregistrare fiscală,
  • dovada notificării organului fiscal competent, 
  • certificat emis de Oficiul Registrului Comerțului care atestă persoanele care reprezintă legal pe debitor.
  • Dacă se dorește insolvența în procedură simplificată (practic va intra direct în faliment) trebuie și hotărârea adunării generale a asociaților.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ANRE și GDPR, sau baba și ...

Photo by Claudio Schwarz on Unsplash Ordinul nr. 26/2025 privind modificarea şi completarea Regulamentului pentru acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 6/2025 ne demonstrează modul „după ureche” de aplicare al  GDPR la nivelul autorităților publice.  Onorabila Autoritate, care se poate mândri cu performanța de a reglementa piața cu unele dintre cele mai mari prețuri la energie din Uniunea Europeană, dovedește că nici la GDPR nu se prea pricepe.  Prin Ordinul mai sus citat, Autoritatea publică un model de formular de consimțământ pentru prelucrarea datelor personale, care ar trebui semnat de asociații și/sau administratorii unor entități reglementate de acea autoritate. Dar, în mod evident, această prelucrare a datelor personale este una care se realizează în temeiul unei obligații legale, pentru că așa cer normele ANRE, să fie prelucrate ...

V-ati dat datele medicale în timpul pandemiei? Guvernul le va păstra pentru toată durata vieții

Photo by Daniel Schludi on Unsplash  Guvernul României a emis Ordonanța nr.7/2025 pentru modificarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul sănătăţii. care printre altele la art. V vine cu o reglementare care își bate joc de tot ce înseamnă protecția datelor personale.  Și anume: „În vederea raportării şi supravegherii evoluţiei bolilor transmisibile, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale dezvoltă o nouă aplicaţie care va prelua toate datele înregistrate în aplicaţia informatică «Corona-forms».. .” Mai țineți minte că atunci când v-ați vaccinat sau vă făceați analize privind SARS-COVID semnați niște documente în care toată lumea se jura că datele dumneavoastră personale vor fi prelucrate numai în scopurile legate de combaterea pandemiei? Ei, uite că onorat guvernul s-a răzgândit și va prelua aceste date într-o altă aplicație, deși nu i-ați dat nicidecum acordul să facă asta, și nici ...

Convocare cercetare disciplinară- model

Antet                                                                                                             Nr.______/__________________ Către, Salariat Adresa: ______________________             Prin prezenta va informam ca sunteti convocat la ________________, situat în _________________ , în data de   __________ , ora   _____ în vederea efectuării cerce...