Ca tot omul am incercat si eu sa profit de Black Friday.
La Koyos.
Era un laptop cu o configuratie buna cu o reducere substantiala. Deci dau comanda, nu era niciun semn ca stocul era epuizat....
Dan Felix Tudoriu,
Echipa Koyos a recepţionat comanda ta şi
îţi mulţumeşte pentru alegerea făcută!
In cel mai scurt timp vom analiza comanda primita si te vom contacta pentru
confirmare (Prelucrarea acesteia va fi făcută în ordinea intrării în sistem și onorată în limita stocului disponibil).
Pentru orice intrebare ne poti contacta
telefonic (021.407.34.07) de luni pana vineri intre orelele 09:00-19:00 si
sambata intre 10:00-16:00, prin email la client@koyos.ro sau
poti inregistra un tichet in zona de clienticlient.koyos.ro.
Este bine sa stii ca procesarea comenzilor
se face in ordinea inregistrarii lor, de luni pana vineri intre orele 09:00 –
17:00.
Îţi detaliem mai jos comanda înregistrată:
Comanda #10001xxxx (data 23 noiembrie 2012)
Si astept jucaria. Fara nerabdare, or fi multe comenzi... deci sa fiu intelegator.
In loc de o programare a livrarii iata ce primesc...
"Stimate Client,
Acest mail se refera la comanda numarul 10001xxxx.
Produsul comandat de dumneavoastra a fost foarte solicitat in promotia
Black Friday din 12 Noiembrie 2012. Asa cum ati vazut si in Regulament,
comenzile se prelucreaza in ordinea intrarii in sistemul nostru, iar inaintea
dumneavoastra s-au inregistrat foarte multe cereri pentru acelasi produs.
Cu parere de rau trebuie sa va anulam aceasta comanda, cu precizarea ca
intarzierea raspunsului nostru s-a datorat eforturilor de a suplimenta,
impreuna cu furnizorii, stocurile epuizate. Am reusit in cateva cazuri, in
total s-au confirmat 85% din comenzi.
Toate persoanele a caror comanda de Black Friday nu a putut fi onorata din
cauza epuizarii stocurilor, vor primi un voucher de discount valabil toata luna
decembrie 2012. Codul de voucher va fi trimis pe acest email pana la sfarsitul
saptamanii viitoare.
Va invitam sa ne ramaneti alaturi si sa urmariti ofertele, pentru ca in
fiecare saptamana veti gasi anumite produse cu preturi mai bune decat in
promotiile de Black Friday. Cu siguranta va exista ceva convenabil gusturilor
dumneavoastra.
Cu stima,
Echipa Koyos.ro
PS. Pentru toti cei care au platit cu cardul, deblocarea banilor de catre
noi s-a facut deja la ora trimiterii acestui email.
Sa-i dau in judecata? Voi ce ziceti?
Si pentru ca imi plac spetele de prin Europa ia sa vedem ce zice Curtea regionala din Sevilla in cazul 258/2010. Parat era “El Corte Inglés” care refuza sa livreze 8 laptop-uri comandate pe net, pentru ca pretul ar fi fost eronat (foarte mic). Curtea i-a obligat sa livreze respectivele computere la pretul afisat pentru ca din momentul in care s-a dat click s-a realizat acordul de vointa. Ba chiar Curtea spaniola considera nerelevant faptul ca nu s-a trimis confirmarea automata pe email a comenzii.
Comentarii