Protectia mărcilor poate pune probleme subtile. De pilda, parazitare mărcilor prin folosirea lor de alte persoane decât deținătorii drepturilor de marca în cuvintele folosite pentru asociere în reclame Adwords.
Un caz recent de la Curtea federala din Germania privind marca Ortlieb (nr. I ZR 29/18) confirma ca protecția mărcilor se extinde și la aceste situații. În cazul respectiv Amazon a asociat marca Ortlieb (producător de genți și produse din aceasta categorie) cu cuvinte care desemnau produsele respective. Astfel, dacă cineva cauta Ortlieb primea reclamele Amazon la produse respective. Aceasta utilizare a numelui de marca a fost considerata ilegala de Curtea germana.
Un caz recent de la Curtea federala din Germania privind marca Ortlieb (nr. I ZR 29/18) confirma ca protecția mărcilor se extinde și la aceste situații. În cazul respectiv Amazon a asociat marca Ortlieb (producător de genți și produse din aceasta categorie) cu cuvinte care desemnau produsele respective. Astfel, dacă cineva cauta Ortlieb primea reclamele Amazon la produse respective. Aceasta utilizare a numelui de marca a fost considerata ilegala de Curtea germana.
Comentarii