Procedura de acces online al salariaţilor sau foştilor salariaţi la datele din registrul general de evidenţă a salariaţilor
Procedura de acces online al salariaţilor sau foştilor salariaţi la datele din registrul general de evidenţă a salariaţilor, a modalităţii de generare şi descărcare a extrasului, precum şi a condiţiilor în care prin extras se poate dovedi vechimea în muncă şi/sau specialitate aprobată prin HG Hotărâre nr. 1164/2022
Obţinerea numelui de utilizator şi a parolei se face în baza prezentării următoarelor documente:
a) solicitare scrisă pentru eliberarea numelui de utilizator şi a parolei, conform modelului din anexa la prezenta procedură;
b) cartea de identitate, în original sau scanată, pentru situaţia prevăzută la art. 2 alin. (2);
c) procură specială, pentru cererile formulate de persoana împuternicită, în original sau duplicat de pe actul original.
Trebuie să fie cunoscut că sistemul online nu este operațional și în mod practic vor fi eliberate extrase pe suport de hârtie.
Comentarii