Treceți la conținutul principal

Planificare strategica

Şedinţă de eficientizare
(şeful cel mare şi directori executivi în meeting-room)
...
Şeful: Deci, eficientizarea deplasărilor...
Executivii (în cor) : Pe bază de programare.
Şeful (deja iritat, către Executivul tânăr) : Se vorbeşte numai întrebat! Cine a plecat luna asta în deplasare?
Executivul tânăr: Îmi cer iertare,vă rog! Xulescu!
Şeful: În baza cărei planificări?
(tăcere)
Şeful: Cine a aprobat?
(tăcere stânjenită)
Şeful(furios): Ce-am vorbit eu cu voi, mă, că nu pleacă nimeni fără PLANIFICARE ŞI APROBARE!
(tăcere îngheţată)
Şeful (mai potolit):  Pentru ce a plecat în deplasare?
(tăcere lungă, dintr-un colţ al mesei o doamnă scânceşte înfundat)
Executivul tînăr(sugrumat) : Xulescu este singurul specialist pe problema..., el ştie de ce e nevoie. Noi...
Şeful (amuzat, dar sever): Voi dormiţi pe voi.
Executivul tânăr (uşor încurajat de amuzamentul şefului) : Noi, rapoarte, şedinţe, Xulescu e specialistul, noi oricum aprobam ce spune el. Că nu pleacă el de plăcere... Că de n-ar fi nevoie ar sta şi el la birou, nu pe coclauri.
Şeful (ritos): Noi aici avem reguli, nu mă interesează ce e necesar, ce nu-i necesar, CI SĂ SE RESPECTE REGULILE! Xulescu să fie sancţionat pentru... ăăă... găsiţi voi. Aştept de astăzi planificarea deplasărilor făcute de Xlescu, ca să le aprob. Xlescu va pleca doar conform planificării aprobate, altfel pleacă el.
(tăcere chipuri îngrozite)
Executivul tînăr (cu un efort disperat) : Poate vorbiţi dumneavoastră cu Xlescu, ce ştim noi, el ştie...
Şeful (din nou furios): Ce faci, mă, îmi dai sarcini?! Vezi că zbori de mânuţă cu Xlescu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Big Mac... dar nu cu carne de pui

 Ținând seama de notorietatea mărcii este interesant cazul  T-58/23 soluționat recent de instanțele europene, după parcurgerea tuturor etapelor de jurisdicție. O companie irlandeză    Supermac’s, a cerut înregistrarea mărcii Big Mac inclusiv pentru produse de tip hamburger. Cum e ușor de presupus,  McDonald’s International Property Company, Ltd., deținătorul mărcii Big Mac, s-a opus la această cerere. În final, însă, instanțele europene au reținut că opoziția nu este întemeiată în ce privește produsele conținând carne de pui, pentru că, deținătorul mărcii nu a făcut dovada că ar fi utilizat această marcă pentru produse din carne de pui. Iată că până și o marcă extrem de cunoscută precum Big Mac trebuie să treacă testul utilizării efective pentru a putea fi invocată protecția legală. 

Studiu de caz: GDPR si acuzele aduse d-lui Simion și AUR

  Legat de campania cu casele la preț abordabil făcute de partidul AUR, campanie în care se folosește intensiv imaginea d-lui George Simion, liderul partidului, au apărut din cei care acuză că această campanie ar avea aspecte ilegale din punct de vedere al GDPR. Ne place sau nu ne place legislația din România, ne place sau nu ne place partidul AUR (sau liderul acestuia), trebuie să fim atenți la ce spun textele legale. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)  a fost făcute de politicieni astfel încât să fie permisivă cu partidele politice raportat la prelucrarea datelor.  „Art. 9. -   (1) În vederea asigurării proporţionalităţii ...

Convocare cercetare disciplinară- model

Antet                                                                                                             Nr.______/__________________ Către, Salariat Adresa: ______________________             Prin prezenta va informam ca sunteti convocat la ________________, situat în _________________ , în data de   __________ , ora   _____ în vederea efectuării cerce...